بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تولدت مبارک عمو سیبیلو!

 

http://upload7.ir/imgs/2014-01/18501444234610678725.jpg

 

منتهی فردی هست توی تاریخ فوتبال ایران که هم به عنوان بازیکن هم به عنوان مربی با تاج و استقلال قهرمان باشگاههای آسیا شده است.
 منصورخان پورحیدری تنها مربی ی هست که تو تاریخ فوتبال ایران یک تیم رو 2 بار به فینال باشگاههای آسیا برده یک قهرمانی یک نایب قهرمانی و یک عنوان سومی که در کمال بدشانسی آن سال تهران و در روز بازی استقلال سیل از آسمان بارید که اگر نمی بارید الان 3 ستاره بودیم.
آقایان و خانمهای استقلالی: ایشان کسی هست که بعد از انقلاب با هزار بدبختی و فلاکت به همراه عنایت آتشی از انحلال باشگاه تاج جلوگیری کرد و تاج رو زنده نگه داشت و نام استقلال رو بجای نام تاجی که دولت میخواست منحلش کنه انتخاب کرد و الان اگر استقلالی مانده، اگر پرافتخارترین تیم ایران هنوز زنده س  توی این مملکت به خاطر زحمات این مرد محجوب و با حیاست.
خط کش اسطوره شناسی تو باشگاه تاج فقط و فقط منصور پورحیدری هست و بس.
تولدت مبارک اسطوره ...
تاج و استقلال 2 ستارش رو با تو دارد. اگر مکتب تاج هنوز هم زنده هست به خاطر زحمات شماست امیدوارم 120 سال در کنار استقلالی ها زنده باشید.صرفا جهت یادآوری و برحسب وظیفه بخشی از مهمترین عناوین و افتخارات بسیار این اسطوره بزرگ استقلالی ها را خدمت تاجی ها عزیز تکرار مکررات می کنیم.

افتخارات دوران بازیکنی:
سه عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های تهران
قهرمانی جام باشگاه‌های ایران
قهرمان جام دوستی و اتحاد
سه دوره قهرمان جام میلز هند
قهرمان جام تخت جمشید
مقام سومی جام باشگاه‌های آسیا

افتخارات دوران مربیگری
سه دوره قهرمانی باشگاههای تهران با استقلال: ١٣٦٢، ١٣٦٤، ١٣٧٠
دو دوره قهرمانی در رقابتهای لیگ ایران ( لیگ قدس و لیگ آزادگان) با استقلال: ١٣٦٩، ١٣٨٠
قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا با استقلال: ١٩٩١
دو دوره قهرمانی جام حذفی ایران با استقلال: ١٣٧٥، ١٣٧٩
نایب قهرمانی و مقام سومی جام باشگاههای آسیا با استقلال: ١٩٩٢، ٢٠٠٢
قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ به همراه تیم ملی فوتبال ایران
نکته:یکی از تصمیماتی که بیشتر به اسطوره شدن منصورخان در مکتب آبی رنگ و لعابی بخشید زمانی بود که دو هفته بیشتر  به برگزاری دربی نمانده بود و منصورخان به پیشنهاد علی فتح الله زاده از تیم ملی ایران استعفا داد و سرمربیگری استقلال را قبول کرد.
استقلال آن دربی را واگذار کرد،شکست برابر رقیب سنتی نه تنها خدشه ای به جایگاه پورحیدری نزد هواداران وارد نشد،بلکه از آن دوران تا به امروز هواداران از این اسطوره بزرگ مکتب آبی و تصمیمی که گرفته بود به نیکی یاد می کنند و وی را پیروز اصلی آن دربی نزد خود می خوانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 11 / 1392برچسب:استقلال,پیشکسوتان,اسطوره ها,منصور پورحیدری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com